تاریخ انتشار : دوشنبه 22 آبان 1402 - 9:31
34 بازدید
کد خبر : 324

صدور ۴ اخطاریه محیط زیستی به واحدهای آلاینده در شهرقدس

صدور ۴ اخطاریه محیط زیستی به واحدهای آلاینده در شهرقدس
رییس اداره حافظت محیط زیست شهرستان قدس از شناسایی 4 واحد آبکاری آلاینده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مشق ۲۴، زهرا خلیلی رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قدس از شناسایی ۴ واحد آبکاری آلاینده در گشت و پایش ماموران اجرایی این اداره خبر داد و اظهار کرد: طی گشت و پایش کارشناسان این اداره از واحدهای صنعتی، صنفی و خدماتی مستقر در حوزه استحفاظی شهرستان ۴ واحد آبکاری نیکل کروم و آنادایزینگ آلاینده شناسایی شدند .
وی گفت: هر چهار واحد با فعالیت غیر اصولی و عدم رعایت الزامات و تمهیدات زیست محیطی ضمن ایجاد آلودگی آب، خاک و هوا، موجبات تهدید علیه بهداشت عمومی و سلامت شهروندان را فراهم آورده بودند.

خلیلی ادامه داد: بر همین اساس ضمن ابلاغ اخطاریه محیط زیستی به واحدهای متخلف و آلاینده، پایش این واحدها تا زمان رفع آلایندگی در دستور کار کارشناسان اداره قرار گرفت .
رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قدس همچنین افزود: با توجه به عدم همکاری یکی از این واحد های آبکاری، ضمن اخذ حکم ورود از دادستان شهرستان، نسبت به ثبت شکایت و تشکیل پرونده قضایی برای مسئول واحد اقدام شد.
وی در پایان از شهروندان خواست تا در صورت  مشاهده هر گونه تخلف زیست محیطی موضوع را از طریق سامانه ۱۵۴۰ سازمان حفاظت محیط زیست گزارش دهند. 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش تبلیغات نمایش تبلیغات نمایش تبلیغات نمایش تبلیغات نمایش تبلیغات

فرهنگی

اخبار سیاسی