تاریخ انتشار : سه شنبه 6 تیر 1402 - 6:28
111 بازدید
کد خبر : 298

تعداد شعب و میزان خدمات بانکی با جمعیت نیم میلیون نفری شهرستان قدس متناسب نیست

تعداد شعب و میزان خدمات بانکی با جمعیت نیم میلیون نفری شهرستان قدس متناسب نیست
ازدحام جمعیت در شعب رسیدگی و شعبه های غیرفعال بررسی شود تا میزان رضایت مردم از خدمات رسانی بانک های شهرقدس افزایش یابد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مشق ۲۴، حجت الاسلام والمسلمین جوکار امام جمعه شهرقدس در جلسه شورای بانک ها که در سالن جلسات فرمانداری برگزاری شد، اظهار کرد: اگر بانک ها دستورات دولت و نظام را درست اجرا کنند و مردم آنچه را که از رسانه ها می‌شنوند را در کف میدان هم ببینند.

وی به افزایش ایمان و امید طبق فرمایش مقام معظم رهبری تاکید کرد و افزود: وضعیت معیشتی در جنگی نابرابر قرار گرفته و جمعیت را مورد هدف قرار داده و گاهی مستقیما و گاهی غیر مستقیم اقدام میکند تا مانع افزایش جمعیت مسلمانان شود.

امام جمعه شهرستان قدس با اشاره به آسیب های اجتماعی و گرانی ها که ابزار مورد استفاده دشمن است گفت: انقلاب اسلامی فرصت ارزشمند خدمت به مردم است و حلقه وصلی میان اسلام و دوران ظهور است و قرار است که لشگر سازی برای ظهور امام زمان(عج) داشته باشیم و در این مسیر باید به نیازهای جوانان و جامعه رسیدگی کرد.

وی به گلایه های مردم در خدمت رسانی برخی بانک ها اشاره کرد و ادامه داد: در بحث ازدواج، فرزندآوری و اشتغال و ودیعه مسکن لازم است بانک ها حمایت بیشتر داشته باشند و در ارائه تسهیلات مسکن و رفع مشکلات مالی مردم و پرداخت وام کمک کنند و ابتکار عمل و خلاقیت داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین جوکار در خصوص ضمانت های بانکی افزود: برخی خبرهای تسهیلات بانک ها خوب است اما در عمل باید دید که انجام میشود یا خیر که اگر درست اجرا شود همان تقویت ایمان و امید است.

وی با اشاره به حفظ تکریم ارباب رجوع در برخی بانک ها اشاره کرد و گفت: ازدحام جمعیت در شعب لازم است رسیدگی و شعبه های غیرفعال بررسی شود تا میزان رضایت مردم از خدمات رسانی بانک ها افزایش یابد و با توجه به تراکم نیم میلیون نفری جمعیت شهرستان تناسبی میان تعداد شعب بانک ها و خدمات آنها با جمعیت شهرستان وجود ندارد و باید زیرساخت ها و میزان خدمات رسانی تقویت شود.

امام جمعه شهرستان قدس افزود: برپایی میزهای خدمت بانک در نماز جمعه موجب ارتباط بیشتر و افزایش سطح خدمت رسانی به مردم است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش تبلیغات نمایش تبلیغات نمایش تبلیغات نمایش تبلیغات نمایش تبلیغات

فرهنگی

اخبار سیاسی