تاریخ انتشار : یکشنبه 12 تیر 1401 - 4:14
54 بازدید
کد خبر : 266

رقابت ۴ هزار ۸۹۱ داوطلب شهرقدسی در آزمون سراسری ۱۴۰۱ پایان یافت

رقابت ۴ هزار ۸۹۱ داوطلب شهرقدسی در آزمون سراسری ۱۴۰۱ پایان یافت

به گزارش پایگاه خبری مشق ۲۴، رقابت های آزمون سراسری ۱۴۰۱ با شرکت ۴ هزار و ۸۹۱ داوطلب شهرقدسی طی سه روز در رشته های هنر، علوم انسانی و ریاضی فیزیک، علوم تجربی و زبان انگلیسی برگزار شد. . وحید محرمی مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان قدس در این خصوص اظهار داشت: ۲۴ حوزه

به گزارش پایگاه خبری مشق ۲۴، رقابت های آزمون سراسری ۱۴۰۱ با شرکت ۴ هزار و ۸۹۱ داوطلب شهرقدسی طی سه روز در رشته های هنر، علوم انسانی و ریاضی فیزیک، علوم تجربی و زبان انگلیسی برگزار شد.
.
وحید محرمی مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان قدس در این خصوص اظهار داشت: ۲۴ حوزه امتحانی میدان رقابت داوطلبین شرکت کننده بود که از میان بیش از ۴ هزار شرکت کننده حدود ۳ هزار و ۶۵ نفر داوطلب دختر و هزار و ۸۲۱ داوطلب پسر بودند.
وی با اشاره به اینکه طی این رقابت ها مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، امام جمعه، نماینده مردم شهرستان های غرب استان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار از حوزه های کنکور بازدید کردند گفت: در آزمون امسال همه ادارات خدمات رسان همکاری داشته و ۴ سالن دانشگاه جهت برگزاری آزمون سراسری اختصاص داده شد.
مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان قدس با بیان اینکه میزان شرکت کنندگان کنکور امسال ۱۰ درصد در مقایسه با سال گذشته بیشتر شدند افزود: تعداد کل شرکت کنندگان در سال گذشته با توجه به شرایط شیوع کرونا ۴ هزار و ۴۴۰ نفر در ۵ رشته شامل ۲ هزار و ۸۰۰ نفر دختر و هزار و ۶۴۰ نفر پسر بودند و در آزمون امسال ۴۵۱ نفر نسبت به سال قبل افزایش یافت.
وی خاطر نشان کرد: با احیا مجمع خیرین مدرسه در دو ماه آینده و افزایش تعداد دانش آموزان طی سال، میطلبد خیرین مدرسه ساز در این امر مشارکت داشته باشند تا زمینه تحصیل در فضای مناسب برای دانش آموزان فراهم شود.
انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش تبلیغات نمایش تبلیغات نمایش تبلیغات نمایش تبلیغات نمایش تبلیغات

فرهنگی

اخبار سیاسی