تاریخ انتشار : شنبه 11 تیر 1401 - 18:05
32 بازدید
کد خبر : 257

اهدای ۲۴ سری جهیزیه رضوی در شهرقدس

اهدای ۲۴ سری جهیزیه رضوی در شهرقدس
اهدای ۲۴ سری جهیزیه رضوی در شهرقدس همزمان با اول ذیحجه با همکاری کانون‌های خدمت رضوی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و خیرین در راستای ترویج ازدواج آسان تهیه و به نوعروسان واجد شرایط اهدا شد.

به گزارش پایگاه خبری مشق ۲۴، همزمان با سالروز ازدواج امیرالمومنین(ع) و حضرت فاطمه(س) با همکاری کانون‌های خدمت رضوی، ستاد ازدواج آسان و خیرین تعداد ۲۴ سری جهیزیه کامل شامل ۱۷ قلم کالا تهیه و به نوعروسان واجد شرایط اهدا شد.

حجت الاسلام جوکار امام جمعه شهرقدس با بیان اینکه کسانی که می‌توانند در امر ازدواج کمک کنند و زمینه امر ازدواج آسان را فراهم کنند باید در جهت امید آفرینی و تبیین در این راه گام بردارند و مسوولین باید مقدمات این امر را انجام دهند.

وی با بیان اینکه این اقدام با عنایت امام رضا (ع) صورت گرفت، ادامه داد: فرهنگ تعاون، مشارکت و حمایت از زوج‌های جوان باید به فرهنگ عمومی در جامعه تبدیل شود و مردم نیز در این امر خیر مشارکت داشته باشند.

قدرت اله کریمی رابط کانون‌های خدمت رضوی شهرستان قدس در ادامه بیان داشت: این اقدام خیر در ادامه برنامه‌های دهه کرامت بوده که با هماهنگی دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان تهران و کمیته امداد امام خمینی(ره) و با استفاده از ظرفیت‌های شهرستان و خیرین صورت گرفت که پس از اقامه نماز جمعه به نوعروسان تحویل داده شد.

وی خاطر نشان کرد: هر کسی در هر مکانی با یاد و نام امام رضا(ع) خدمتی انجام دهد خادم حضرت محسوب شده و کانون‌های ۲۰ گانه خدمت رضوی در سطح شهر فعالیت‌های گوناگونی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ رضوی انجام می‌دهند.

امیر عذیری رییس اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرقدس در ادامه خاطر نشان کرد: این اقدام خیرخواهانه در راستای ازدواج آسان جوانان بوده تا بتوان در ترویج این سنت حسنه اقدام نماییم و به اهداف مورد نظر دست یابیم.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش تبلیغات نمایش تبلیغات نمایش تبلیغات نمایش تبلیغات نمایش تبلیغات

فرهنگی

اخبار سیاسی