تاریخ انتشار: شنبه 11 تیر 1401 - 18:05

اهدای ۲۴ سری جهیزیه رضوی در شهرقدس همزمان با اول ذیحجه با همکاری کانون‌های خدمت رضوی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و خیرین در راستای ترویج ازدواج آسان تهیه و به نوعروسان واجد شرایط اهدا شد.

به گزارش پایگاه خبری مشق ۲۴، همزمان با سالروز ازدواج امیرالمومنین(ع) و حضرت فاطمه(س) با همکاری کانون‌های خدمت رضوی، ستاد ازدواج آسان و خیرین تعداد ۲۴ سری جهیزیه کامل شامل ۱۷ قلم کالا تهیه و به نوعروسان واجد شرایط اهدا شد.

حجت الاسلام جوکار امام جمعه شهرقدس با بیان اینکه کسانی که می‌توانند در امر ازدواج کمک کنند و زمینه امر ازدواج آسان را فراهم کنند باید در جهت امید آفرینی و تبیین در این راه گام بردارند و مسوولین باید مقدمات این امر را انجام دهند.

وی با بیان اینکه این اقدام با عنایت امام رضا (ع) صورت گرفت، ادامه داد: فرهنگ تعاون، مشارکت و حمایت از زوج‌های جوان باید به فرهنگ عمومی در جامعه تبدیل شود و مردم نیز در این امر خیر مشارکت داشته باشند.

قدرت اله کریمی رابط کانون‌های خدمت رضوی شهرستان قدس در ادامه بیان داشت: این اقدام خیر در ادامه برنامه‌های دهه کرامت بوده که با هماهنگی دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان تهران و کمیته امداد امام خمینی(ره) و با استفاده از ظرفیت‌های شهرستان و خیرین صورت گرفت که پس از اقامه نماز جمعه به نوعروسان تحویل داده شد.

وی خاطر نشان کرد: هر کسی در هر مکانی با یاد و نام امام رضا(ع) خدمتی انجام دهد خادم حضرت محسوب شده و کانون‌های ۲۰ گانه خدمت رضوی در سطح شهر فعالیت‌های گوناگونی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ رضوی انجام می‌دهند.

امیر عذیری رییس اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرقدس در ادامه خاطر نشان کرد: این اقدام خیرخواهانه در راستای ازدواج آسان جوانان بوده تا بتوان در ترویج این سنت حسنه اقدام نماییم و به اهداف مورد نظر دست یابیم.

انتهای پیام/