تاریخ انتشار : یکشنبه 29 خرداد 1401 - 8:28
429 بازدید
کد خبر : 227

اثرات خدمت به امام رئوف در جامعه ماندگار است

اثرات خدمت به امام رئوف در جامعه ماندگار است
رابط کانون‌های خدمت رضوی شهرستان قدس ضمن قدردانی از خادمیاران و دست اندرکاران برنامه‌های دهه کرامت گفت: آثار و برکات این خدمات در زندگی فردی و اجتماعی اثر گذار خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مشق ۲۴ به نقل از شبکه خادمان رسانه‌ای کانون‌های خدمت رضوی استان تهران، قدرت‌اله کریمی رابط کانون‌های خدمت رضوی شهرستان قدس در جلسه ارزیابی برنامه‌های دهه کرامت که باحضور اعضای ستادی، مسوولین کانون‌ها و هیئت امنای هیئت خدام‌الرضا برگزار شد، ضمن قدردانی از زحمات خادمیاران و یاوران رضوی اظهار کرد: آثار و برکات این خدمات در زندگی فردی و اجتماعی دست‌اندرکاران این دهه مبارک اثر گذار خواهد بود.

وی با اشاره به دیدار انجام شده با دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران و ارائه گزارش برنامه‌های دهه کرامت گفت: در اجرای برنامه‌ها ۳۵ هزار نفر مخاطب مستقیم بوده و علاوه بر این هر بسته تبرکی که وارد خانه‌ای می‌شود برکت آن به همه اعضای خانواده میرسد.

رابط کانون‌های خدمت رضوی شهرستان قدس افزود: توجه به حرمت لباس خادمیاری، قداست پرچم رضوی و کنترل احساسات باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی با اشاره به تشکیل هیئت خدام‌الرضا افزود: این هیئت باید الگوی اخلاق و نظم باشد و مردم نگاه ویژه‌ای به خادمیاران داشته و باید با معرفت، اخلاص و بهره‌گیری از سیره رضوی خدمت کرد.

در ادامه جلسه هر یک از اعضا به ارائه نظرات و پیشنهادات پرداخته و در خصوص برنامه‌های آینده همفکری و برنامه‌ریزی لازم را انجام دادند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش تبلیغات نمایش تبلیغات نمایش تبلیغات نمایش تبلیغات نمایش تبلیغات

فرهنگی

اخبار سیاسی